BRC instalacja sekwencyjna SEQUENT PLUG&DRIVE

System SEQUENT PLUG&DRIVE jest najnowszym i najbardziej rozwiniętym systemem gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.

Powstał on na bazie znanych i sprawdzonych podzespołów rodziny systemów SEQUENT tj: reduktora Genius MB, wtryskiwaczy BRC wraz z listwą RAIL oraz przełącznika MICRO. Nowość stanowią: centrala gazowa PLUG&DRIVE oraz czujnik ciśnienia i temperatury gazu umieszczony na listwie RAIL.

Na szczególną uwagę zasługuje centrala gazowa PLUG&DRIVE charakteryzująca się bardzo dobrą komunikacją z centralą benzynową, umożliwiając tym samym odczytywanie szeregu ważnych parametrów takich jak: masa przepływającego powietrza, temperatura powietrza, temperatura płynu chłodzącego, obroty silnika, adaptacja krótko i długo terminowa mapy mieszanki paliwowej.
Dzięki tym danym centrala gazowa może bardzo precyzyjnie sterować całym systemem i dawkować LPG. Komunikacja centrali gazowej z benzynową pozwala również na odczytywanie i kasowanie powstałych w trakcie eksploatacji błędów. Funkcja umożliwia także selekcje tych błędów na “mniej i bardziej istotne” dla pracy silnika – o powstałych błędach informuje kierowcę migająca dioda na przełączniku Micro.

System SEQUENT PLUG&DRIVE wyposażony jest w następujące strategie: pracy na zimnym silniku, przyspieszania, zwalniania oraz pracy w pełnym obciążeniu.

Nowością w tym systemie jest możliwość awaryjnego uruchamiania silnika na gazie. Opcja ta została jednak ograniczona przez producenta do pięciu powtórzeń, uniemożliwiając jej nadużywanie. Funkcję tą można aktywować na nowo w serwisie.

System P&D charakteryzuje się bardzo wysokim stopniem zintegrowania sterowania wtryskiem LPG z fabrycznym układem zasilania silnika – jest on montowany w fabrycznie nowych samochodach różnych marek, na przykład: CHEVROLET, CITROEN, PEUGEOT.

Połączenie układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu, umożliwia pełną kontrolę nad emisją zanieczyszczeń poprzez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. System P&D spełnia normy emisji spalin EURO IV.

ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 3, 4, 5, 6 i 8 cylindrowe z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU P&D:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca P&D, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie, przełącznik Micro, listwa Rail BRC wraz z zintegrowanymi czujnikami ciśnienia i temp. gazu, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

FUNKCJE:
Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV oraz może współpracować z EOBD.

KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC.

4 opinie BRC instalacja sekwencyjna SEQUENT PLUG&DRIVE

  • Andriej  napisali:

    W moim Chevrolecie Tahoe sprawuje się doskonale, a silnik należy do wymagających 5.3 V8 325KM. Auto nic nie straciło na mocy, za to oszczędności już po roku jazdy są naprawdę spore.

    Częto oceniane ! Pomocna czy Niepomocna: Dobre 5 Słabe 0

  • Robi  napisali:

    Ja widziałem p&d założoną w Porsche Cayenne 4.5 340KM i radziła sobie też dobrze więc widać, że spokojnie daje radę w dużych silnikach.

    Częto oceniane ! Pomocna czy Niepomocna: Dobre 4 Słabe 0

  • Bartoss  napisali:

    Kolega w Jaguarze xjr x350 ma założoną tą instalację od BRC. Auto ma 395KM i ma niesamowitego kopa, bez gazu nie obyłoby się w tym autku.

    Częto oceniane ! Pomocna czy Niepomocna: Dobre 4 Słabe 0

  • direct general com  napisali:

    You can die in LBP?? I guess the game just seemed too friendly…lol.How’s the game if you can’t play online? I decided to just buy a new PS3 and have my broken one fixed in order to have a back up but won’t be able to play LBP online for a few months yet. The game just seems too cool to resist.

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 0 Słabe 0

Odpowiedz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>