BRC instalacja sekwencyjna SEQUENT SDI

System SEQUENT DIRECT INJECTION (SDI) jest najnowocześniejszym systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, przeznaczonym do samochodów z bezpośrednim wtryskiem benzyny (np: FSI, GDI).

Powstał on na bazie sprawdzonej i znanej rodziny systemów SEQUENT, zachowując ich główne cechy tj. spójne komponenty oraz prostotę montażu i programowania. System SDI został opracowany indywidualnie dla danego typu silnika. Stosowany jest do samochodów 4 cylindrowych wolnossących lub turbodoładowanych o mocy max. do 200 kW (272 KM). Innowacją w tym systemie jest centrala sterująca SDI, która łączy w sobie funkcję emulacji oraz okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych zapewniając ich chłodzenie i tym samym zapobiegając przed uszkodzeniem. Programowanie systemu SDI polega na wgraniu gotowej mapy opracowanej specjalnie dla danego modelu silnika.

W systemie zastosowano nowe okablowanie SDI, nowy przełącznik sensorowy SDI, wtryskiwacze BRC wraz z listwą RAIL oraz Reduktor Genius MB lub Genius Max (do wyboru w zależności od mocy silnika). SDI steruje wszystkimi fazami funkcjonowania silnika począwszy od wolnych obrotów a skończywszy na pracy w skrajnych warunkach, zapewniając maksymalny poziom kompatybilności dla każdego rodzaju paliwa.

System ten charakteryzuje się dużą niezawodnością i prostotą obsługi, gdyż przełączanie z benzyny na gaz następuje samoczynnie po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury pracy. Sequent Direct Injection spełnia najbardziej rygorystyczne normy emisji spalin, przez co jest przyjazny dla środowiska.

ZASTOSOWANIE:
Silniki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowane, 4 cylindrowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny.

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SDI:
Reduktor GENIUS MB, centrala sterująca Sequent SDI, elektrozawór gazowy Et98, okablowanie centrali SDI, przełącznik nowego typu, listwa Rail BRC z zintegrowanym czujnikiem temperatury, wtryskiwacze BRC, filtr fazy lotnej FJ, rurka miedziana D-6, przewody gazowe, przewód wodny oraz elementy montażowe.

FUNKCJE:
Samoczynne przejście z benzyny na gaz po osiągnięciu właściwej temperatury płynu chłodzącego. Pełna integracja centrali gazowej z benzynową.

NORMY:
System spełnia normy emisji spalin EURO IV.

ZALETY:
– system jest w pełni konfigurowalny,
– nie wymaga emulacji sondy lambda,
– polepszenie płynności jazdy,
– zoptymalizowanie zużycia paliwa.

KONFIGURACJA:
Za pomocą komputera PC.

4 opinie BRC instalacja sekwencyjna SEQUENT SDI

  • Jarek  napisali:

    Już kilka instalacji BRC miałem i muszę powiedzieć , że są nie zawodne i oszczędne 🙂 . Zresztą warto zobaczyć samemu 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=QY5cRR9g8kI .

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 2 Słabe 1

  • Klemens  napisali:

    Trochę o tej instalacji czytałem i ludzie ogólnie są zadowoleni. Ja natomiast jeżdżę na Albie, mam wrzuconą w Astrze. Trochę km już przejeździłem, do tej pory nic się nie popsuło. Ogólnie spokojnie mogę powiedzieć, że brc ma żywotne instalacje.

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 2 Słabe 0

  • Arek  napisali:

    U mnie również sprawdza się bez zarzutu. Co prawdę mam ją niewiele ponad rok, ale już zdążyłem przejechać prawie 30 tys.km. Wizyt w serwisie były tylko czysto przeglądowe. Generalnie silnik w moim Audi dobrze z nią współpracuje, moc jest ok, przyspieszenie też na dobrym poziomie. Za to oszczędności przy częstej jeździe sprawiły, że jej montaż już się praktycznie zwrócił

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 2 Słabe 0

  • Mirek  napisali:

    U mnie w lagunie 2.0i16v gazownik polecił mi tą instalację. Widać znał się na rzeczy i poważnie podszedł do sprawy bo instalacja bez problemu obsługuje ten silnik mimo sporej mocy, dzięki czemu nie odczuwam dużych spadków. Według mnie silniki o mocy 250KM można śmiało gazować tą instalacją.

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 3 Słabe 0

Odpowiedz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>