Samochody gaźnikowe – 094 ECO

LPG w stanie ciekłym wypływa ze zbiornika poprzez wielozawór (który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania LPG ) i skierowane zostaje do komory silnika przez przewód, na którym umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy silniku pracującym i przełączniku w pozycji “GAZ”. W komorze silnika znajduje się reduktor, gdzie następuje redukcja ciśnienia LPG i jego zamiana z cieczy w gaz. Z reduktora LPG przechodzi do mieszalnika powietrze / paliwo, który umieszczony w przewodzie zasysania, reguluje przepływ gazu zgodnie z zapotrzebowaniem silnika (proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w urządzeniach mieszalniczych) w taki sposób, aby wytworzona mieszanka zapewniała optymalne warunki jazdy, zużycia i spalania gazu.

W systemie z reduktorami przełącznik mod. 094 oprócz innych funkcji, umożliwia uruchomienie samochodu “na gaz” z czasowym, automatycznym systemem wzbogacającym mieszankę uruchamiającą i pozwalają użytkownikowi na wybranie rodzaju paliwa w dowolnym momencie, wyświetlając również aktualny poziom LPG w zbiorniku.

Podczas działania “na gaz” elektrozawór benzyny odcina dopływ benzyny do silnika, zaś podczas działania “na benzynę” dopływ LPG do silnika odcinany jest za pomocą elektrozaworów LPG.

REDUKTOR

 

Reduktor zaopatruje system w gaz o odpowiednim ciśnieniu i kontroluje je. Włączony jest w obieg układu chłodzenia cieczą.

 

PRZEŁĄCZNIK/ WSKAŹNIK MOD.094

 

Moduł zarządzania elektronicznego, którego głównymi funkcjami są:

 

  • wybór gaz / benzyna w 3 pozycjach i 2 diodowy ( świetlny ) wskaźnik paliwa aktualnie używanego;
  • uruchomienie “na gaz” z automatycznym układem czasowym wzbogacania paliwa ; pozycja centralna przełącznika zamyka jednocześnie elektrozawory gazu i benzyny;
  • elektroniczne urządzenie bezpieczeństwa, które przerywa dostarczanie napięcia do elektrozaworów LPG w przypadku nagłego zgaśnięcia silnika.

MIESZALNIKI POWIETRZE / PALIWO

 

Urządzenia mechaniczne, które opierając się na zasadzie zwężki Venturiego, zapewniają odpowiednie mieszanie powietrza/paliwa w warunkach stacjonarnych lub dynamicznych. Każdy mieszalnik zaprojektowany jest dla poszczególnego typu pojazdów tak, aby we współpracy z regulatorem otrzymać jak najlepsze efekty działania silnika zarówno “na benzynę” jak i “na gaz”.

 

ELEKTROZAWÓR LPG

 

Urządzenie to znajduje się pomiędzy zbiornikiem a reduktorem i odcina dopływ LPG podczas działania pojazdu “na benzynę” i przy zgaszonym silniku. Dostępne w standardowej i powiększonej wersji, wyposażone w wymienny filtr, zatrzymujący wszystkie ewentualne zanieczyszczenia mogące występować w LPG.

 

ELEKTROZAWÓR BENZYNY

 

Urządzenie umieszczone pomiędzy pompą benzyny a gaźnikiem, odcinające dopływ benzyny podczas funkcjonowania “na gaz”. Dostępne w wersji mod. 037 ( wejście/ wyjście o średnicy 6 mm w linii strumienia benzyny) i mod. 031 ( wejście / wyjście o średnicy 6 mm i 8 mm ), wyposażone w ręczny kranik spustowy na wypadek awarii urządzenia elektrycznego.

Jedna opinia o Samochody gaźnikowe – 094 ECO

  • http://www./  napisali:

    matvail2002 dit :Est-ce que les combats de MNA sont aussi pires que le kickboxing, la boxe ou des sports de contact comme le hockey ou le football?J’en doute, mais je suis certain que Georges St-Pierre doit aussi savoir la différence entre un hôpital canadien ou américain.

    Czy opinia jest pomocna ? : Dobre 0 Słabe 0

Odpowiedz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>