STAG 400 DPI

Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.

 

Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatac

STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja
STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI

  • precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
  • utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
  • innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
  • automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
  • schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
  • zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
  • niezwykła precyzja autokalibracji.
  • wbudowany adapter OBDII/EOBD.
  • rozbudowany system autodiagnozy.
  • zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
  • mapa graficzna 3D.
  • obsługa dotrysków.
  • odczytywanie korekcji ECU.
  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
  • przejrzysty program do kalibracji.

Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:

  • ISO-15765
  • ISO-14230
  • ISO-9141

STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – w zależności od kodu silnika – w następujących modelach:

 

Kod silnika CALB
Marka Model Silnik Moc
Audi Q5 3,2 FSI 265 KM , 195 KW
Kod silnika BVY
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
Seat Leon 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
Seat Toledo 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Golf 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Golf Plus 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Jetta 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Passat 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Turan 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
Kod silnika BPY
Marka Model Silnik Moc
Audi  A3 2,0 TSI 200 KM 147 KW
Audi TT 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Eos 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Golf 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Jetta 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Passat 2,0 TSI 200 KM 147 KW
Kod silnika CAXA
Marka Model Silnik Moc
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW  Jetta 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Passat 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW  Scirocco 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Eos 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
Kod silnika CDA
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi  A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Kod silnika LF3F
Marka Model Silnik Moc
Mazda 3 2,0 DISI 151 KM, 111 KW
Mazda 6 2,0 DISI 155 KM, 114 KW
Kod silnika BWA
Marka Model Silnik Moc
Audi A3 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
Audi TT 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
Seat Altea XL 2,0 TSI 200 KM, 147 KW
Seat Altea XL 2,0 TSI Freetrack 200 KM, 147 KW
Seat Leon 2,0 TFSI FR  (Cupra) 200 KM, 147 KW
Seat Toledo 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
Skoda Octavia 2,0  VRS 200 KM, 147 KW
VW Eos 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
VW Golf 2,0 GTI FSI 200 KM, 147 KW
VW Jetta 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
VW Passat 2,0 TFSI 200 KM, 147 KW
Kod silnika BAR
Marka Model Silnik Moc
Audi Q7 4,2 FSI 350 KM,  257 KW
VW Touareg 4,2 FSI 350 KM,  257 KW

Odpowiedz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>