Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi 2l / 100km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatac
STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem oraz instalację gazową STAG 400 DPI, staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zaawansowane technologicznie silniki wspierane przez szereg podzespołów elektronicznych są niezwykle wrażliwe na wszelkie zmiany zadanych fabrycznie parametrów pracy. Dlatego montowana w nich instalacja musi idealnie współpracować z komputerem pojazdu. Doskonałą integrację układów zasilania benzynowego i gazowego w silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zapewnia specjalnie dedykowana dla tego rodzaju zasilania instalacja
STAG 400 DPI.
STAG 400 DPI jest produkowany w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości podzespołów elektronicznych. Sterownik został wyposażony w innowacyjne oprogramowanie z szeregiem użytecznych funkcji.
Wszystko to sprawia, że jest to obecnie najnowocześniejszy, najlepszy sterownik gazu do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
Zalety instalacji STAG 400 DPI
- precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny
- utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną.
- innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika.
- automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
- schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG.
- zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację.
- niezwykła precyzja autokalibracji.
- wbudowany adapter OBDII/EOBD.
- rozbudowany system autodiagnozy.
- zintegrowany emulator ciśnienia benzyny.
- mapa graficzna 3D.
- obsługa dotrysków.
- odczytywanie korekcji ECU.
- podgląd parametrów pracy na oscyloskopie.
- przejrzysty program do kalibracji.
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
- ISO-15765
- ISO-14230
- ISO-9141
STAG 400 DPI to nowoczesny sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu, który umożliwia zasilanie gazowe wybranych modeli samochodów z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
STAG 400 DPI jest dedykowanym rozwiązaniem do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – w zależności od kodu silnika – w następujących modelach:
Kod silnika | CALB | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q5 | 3,2 FSI | 265 KM , 195 KW |
Kod silnika | BVY | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
Seat | Altea/Altea XL | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
Seat | Leon | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
Seat | Toledo | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
Skoda | Octavia II | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Eos | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Golf | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Golf Plus | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Jetta | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Passat | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
VW | Turan | 2,0 FSI | 150 KM , 110 KW |
Kod silnika | BPY | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Golf | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TSI | 200 KM 147 KW |
Kod silnika | CAXA | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Skoda | Octavia II | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf Estate | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Golf Plus | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Jetta | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Passat | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Scirocco | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
VW | Eos | 1,4 TSI | 122 KM , 90 KW |
Kod silnika | CDA | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Audi | A3 Cabrio (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Audi | TT (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Seat | Altea/Altea XL (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Octavia II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Superb II (08-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Skoda | Yeti (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
VW | Golf (09-) | 1,8 TSI | 160 KM, 118 KW |
Kod silnika | LF3F | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Mazda | 3 | 2,0 DISI | 151 KM, 111 KW |
Mazda | 6 | 2,0 DISI | 155 KM, 114 KW |
Kod silnika | BWA | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | A3 | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
Audi | TT | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI | 200 KM, 147 KW |
Seat | Altea XL | 2,0 TSI Freetrack | 200 KM, 147 KW |
Seat | Leon | 2,0 TFSI FR (Cupra) | 200 KM, 147 KW |
Seat | Toledo | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
Skoda | Octavia | 2,0 VRS | 200 KM, 147 KW |
VW | Eos | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
VW | Golf | 2,0 GTI FSI | 200 KM, 147 KW |
VW | Jetta | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
VW | Passat | 2,0 TFSI | 200 KM, 147 KW |
Kod silnika | BAR | ||
Marka | Model | Silnik | Moc |
Audi | Q7 | 4,2 FSI | 350 KM, 257 KW |
VW | Touareg | 4,2 FSI | 350 KM, 257 KW |
Ostatnie opinie
STAG-4 Q-BOX;
Opinia użytkownika kamil z dnia 11 lutego 2019
jakie spalanie wychodzi przy 1,8 t ?
Polecane do LPG – Mitsubishi silnik 1.6 16V 98-117KM;
Opinia użytkownika Mitsubaman z dnia 8 lutego 2019
Witam, opinia jak najbardziej pomocna.Moge rowniez potwierdzic ze Lancer CS0 jest jak najbardziej godny polecenia. Mam juz drugiego z 2008 1.6 i ponad 120tkm na LPG.Tylko dbac o w/w rzeczy a Mitsubishi Lancer naprawde odwdzieczy sie niezawodnoscia i bedzie dlugo cieszyc uzytkownika. Pozdrawiam Piotr
Lista Prins’a aut które nie będą współpracowały z LPG;
Opinia użytkownika Jan z dnia 27 stycznia 2019
Posiadam clio III z silnikiem 1.2 16v 75KM. Gaz zalozony przy przebiegu 167 tys km i wtedy sprawdzone luzy zaworowe. Aktualnie 270tys. km bez zagladania do silnika. Tylko olej swiece i raz cewka zaplonowa
STAG-4 Q-BOX;
Opinia użytkownika Wsz z dnia 19 stycznia 2019
Fiat tipo 1.4 95km dziala super. Jedynie interwał wymiany świec mnie niepokoi… Co 15000 wymiana??
Silniki polecane do LPG;
Opinia użytkownika 320KW (435HP) S KLASA CZY MOZNA ZAGAZOWAĆ z dnia 9 grudnia 2018
320KW (435HP) S KLASA CZY MOZNA ZAGAZOWAĆ
Polecane do LPG – Opel Silnik 1.4 Turbo/120 i 140 KM;
Opinia użytkownika Mp z dnia 11 listopada 2018
Mam dokładnie to samo w zafirze 1.4 2017. Czyszczenie przy 23k km nic nie pomogło. Teraz powtórka z błędami przy przyspieszaniu na 2, 3 biegu.
Ile kosztuje przegląd samochodu z instalacją gazową?;
Opinia użytkownika Adam z dnia 30 sierpnia 2018
Dodam że też jeździłem z instalacja gazową i wszystko było ładnie i pięknie, ale tłumik co dwa lata do wymiany bo tyle wody się zbierało że końcówka tłumika gniła.Wiadomo że świece najlepiej co roku wymienić. Olej dobrej jakości. Na koniec okazało się że poszła uszczelka pod głowicą. Planowanie, wymiana całego osprzętu głowicy. Koszty. Nie uważam że gaz jest zły, ale każdy kij ma dwa...
Ile kosztuje przegląd samochodu z instalacją gazową?;
Opinia użytkownika Adam z dnia 30 sierpnia 2018
Skoro Pan Wolny uważa że diesel jest do czołgu, to ja napiszę, że gaz to tylko do gotowania i smażenia. Każdy jeździ na czym uważa i nie należy krytykować. Pozdrawiam
STAG-4 Q-BOX;
Opinia użytkownika Stefan z dnia 25 lipca 2018
To poczekaj aż ci się wypalą gniazda zaworowe, a wtedy podzielisz się opinią na temat kosztów naprawy głowicy. Fakt, auto będzie działać na gazie, ale szybko zdechnie. 🙂
Kiedy warto zainstalować LPG w aucie?;
Opinia użytkownika Mariano z dnia 2 lipca 2018
Chyba 20-30% wiecej a nie mniej ejjjj
STAG-4 Q-BOX;
Opinia użytkownika Mario z dnia 14 czerwca 2018
Polecam Stag 4 .W moim Subaru Legacy V 2.5 bez problemów.Kestia dobrego montażu.Polecam.
STAG-4 Q-BOX;
Opinia użytkownika Enderju z dnia 10 maja 2018
Polecam.W moim peugocie 301 1.6 115km sprawuje się bez zarzutów.Spalanie 8-9L/100km
Polecane do LPG – FORD Silnik 1.6/105-125 KM;
Opinia użytkownika leguer z dnia 7 maja 2018
„Jednak trzeba podkreślić, że wtrysk gazu w fazie ciekłej ma wiele zalet ” ” Dodatkowo dzięki zastosowaniu wtrysku gazu w fazie lotnej praktycznie nie czuć różnicy w osiągach” czyli jak w końcu?
Ile kosztuje przegląd samochodu z instalacją gazową?;
Opinia użytkownika Olaf z dnia 31 marca 2018
Dzięki za odpowiedź. Pytam, bo też się przymierzam do montażu lpg. Obecnie robię około 30tys km rocznie więc sporo. Silnik 2.0 benzyna. Na wiosnę jadę na montaż, nie ma co czekać. Wybiorę też coś od Brc.
Ile kosztuje przegląd samochodu z instalacją gazową?;
Opinia użytkownika Olaf z dnia 28 lutego 2018
No to tylko pozostaje Ci życzyć dużo zrobionych km. A pytałem Ciebie i eksploatację, bo ja właśnie założyłem Sequent 32 od Brc i chciałem potwierdzić słuszność swojego wyboru hah:) Dzięki za opinię.